Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:    Terms of delivery, see below:Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä ShowlinkShop.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse tilaukset(at)showlink.fi tai puhelimitse
ma - pe klo 11 - 17
09 887 30312 

4. ShowlinkShop.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ShowlinkShop.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta ShowlinkShop.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika Tuotteidemme toimitusaika on 7 - 14 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat

Tilaukset toimitetaan postitse ilmottamaanne osoitteeseen tai lähimpään postin toimipisteeseen. Tilauksiin lisätään toimitusmaksuna 8,50 €, laskulla maksettaviin lomake- ja sääntökirjatilauksiin maksu määräytyy todellisten kulujen mukaan. Viivästynyttä toimitusta voi tiedustella puhelimitse tai sähköpostilla, yhteystiedot löytyvät verkkokaupan jokaiselta sivulta.

3. Maksutavat

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Klarna lasku

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai

asiakaspalvelu@klarna.fi

Lue lisää osamaksulla maksusta klikkaamalla tästä


4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.

Pyydämme palauttamaan tuotteet asiakaspalautuksena postin kautta osoitteeseen:

"Asiakaspalautus"
Showlink Oy
PL 50

02771 Espoo

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.
Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:
  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: tilaukset(at)showlink.fi tai soittamaan ma - pe klo 11 - 17, numeroon 09 887 30 312.

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen tilaukset(at)showlink.fi tai soittamalla ma - pe klo 11 - 17, numeroon 09 887 30 311. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Showlink.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

7. Yhteystiedot

Showlink Oy
PL 50
02771 Espoo

puh. 09 887 30 312

sähköposti: tilaukset(at)showlink.fi

Terms of delivery in short

1. The customer has 14 day right to return or exchange a product according to Finnish consumer protection legislation.

2. Products, if in stock, will be delivered in 7-14 work days depending of the shipping destination. If we would be out of stock, we will inform this to the customer as soon as possible.

3.  In case of delivery of the wrong product, damaged product etc., the customer shall inform ShowlinkShop.fi thereof within a reasonable period of time either by email to the address tilaukset(at)showlink.fi or by phone monday to thursday 11-17,
fridays 11-15 to number +358 09 887 303 12

4. Showlink Oy shall not be liable for delays in performing or failure to perform according to this Agreement or failure to fulfil any obligations hereunder, which are directly attributable to causes beyond Showlink’s reasonable control (force majeur), including, but not limited to, acts of God, fires, strikes, labor disputes, war, acts or interventions by any governmental authority, failure of a common carrier, supplier, hardware, software, browser, or communications equipment, or network failure, congestion, or malfunction.

TERMS OF DELIVERY

1. Delivery time
The delivery time of the products is 7-14 workdays. The delivery time will depend on the availability of the product and the destination. The products are sent  as soon as possible and we will be in contact if we notice that the delivery time will be longer than usual. If the product is temporarily sold out, the service will mention that the product is not available.

2. Deliveries
Deliveries are sent through the Finnish Post (Itella). The delivery prices are fixed irrespective of the size of the shipment; the price will differ, however, depending on the delivery country as following:
 
 
Delivery prices:
EU-countries (Itella Priority package)
All the product prices and delivery charges are displayd in euros (EUR).
All the product prices and delivery charges include 23% VAT irrespective of the delivery destination.
International customers are responsible for all taxes, duties and fees required by their customs services, which are levied once the package reaches your country. Additional charges for customs clearance must be borne by you; Showlink Oy has no control over these charges and cannot predict what they may be. Customs policies vary widely from country to country; the User should contact the respective local customs office for further information.

3. Payment
Credit cards: Visa, MasterCard
 
4. Cancellation and Returns
The customer is entitled to return unused items within fourteen (14) days of receiving the item/items, not including the day of delivery. The returned item and its packaging shall be in substantially the same condition as when received.
Customers are requested to notify Showlink Oy of the return of items by email to tilaukset(at)showlink.fi BEFORE returning said items. Items can be returned at no cost by filling the product return form of the Finnish postal service. Returned items are to be posted to the address:
"Asiakaspalautus"
Showlink Oy
Pl 50
FI- 02771 Espoo

Shipments damaged in transport. Despite careful packaging, shipments may sometimes be damaged in transport. It is therefore advisable to check the condition of the postal package upon collection in the presence of a postal clerk. If the package has been damaged in transport and if the items have also been damaged, notification thereof is to be made immediately at the post office concerned. After making notification of damage please contact us at  tilaukset(at)showlink.fi  to agree on a new shipment.
 
In case of delivery of the wrong product, damaged product etc., the customer shall inform Showlink thereof within a reasonable period of time by email to the address tilaukset(at)showlink.fi. The damaged or wrong product shall be returned, at no cost, in accordance with the instructions given by Showlink  after claim or notice of defect has been posted. Showlink Oy shall immediately reimburse any payment for said item/s upon receiving the returned shipment.

5. Claims
 All claims made towards an order or product must be sent within 7 days of receiving the items to the address: tilaukset(at)showlink.fi or by phone Monday to Thursday 11-17, Fridays 11-15 +358 9 887 30 311.
Finnish law shall apply to any disputes or discords arising from this long-distance sales agreement.

6. Cansellation of order

 The Customer is entitled to cancel the order if the delivery has not happened in a reasonable time. Cansellation must be notified to tilaukset(at)showlink.fi or by phone  Monday to Thursday 11-17, Fridays 11-15 +358 9 887 30 311.  Showlink.fi will notify the customer if delivery times will exceed the given ones. Showlink.fi reserves the right to cancel an order and return the money to the customers bank account.

7. Contact information

Showlink Oy
P.Box 50
FI-02771 Espoo
Finland
Tel: +358 9 887 30 312
Email: tilaukset(at)showlink.fi